Combi Clean har defineret en specifik kvalitetsorganisation, som er niveauopdelt og baseret på en proaktiv indsats fra hvert enkelt medarbejderniveau.
Servicemedarbejdere
Virksomhedens servicemedarbejdere, som udgør den langt overvejende del af vort samlede personale, uddannes og instrueres internt i virksomheden (jfr. vores Personalepolitik). Proaktiv egenkontrol er en væsentlig bestanddel af dette uddannelsesforløb.
Som udgangspunkt skal en servicemedarbejder altid som minimum gennemføre en egenkontrol, der omfatter:
- Visuel vurdering (f.eks. tømning af affaldsbeholdere, umiddelbart visuelt indtryk af inventar og gulve mv.).
- Indsatsbaseret justering af den ønskede kvalitet på basis af den visuelle vurdering eller inspektørens vurdering (tilrettelser i forhold til Kvalitetsrapport).
- Sikkerhed (lukning af vinduer og døre, korrekt betjening af alarmanlæg mv.)
- Kontrol af rengøringsudstyr og andre arbejdsredskaber.
For at sikre servicemedarbejdernes optimale indsats, inddrages disse i videst muligt omfang i arbejdets praktiske tilrettelæggelse og planlægning.
Serviceledelsen består som minimum af en fast dedikeret inspektør samt, på større arbejdspladser, tillige af en stationær arbejdsleder.