Ledelsen i virksomheden er overordnet ansvarlig for virksomhedens drift og aktiviteter. Dette omfatter bl.a. formuleringen af de retningslinjer og procesbeskrivelser, som ligger til grund for virksomhedens Kvalitetsstyring, Miljøpolitik samt Personalepolitik.
Endvidere påhviler det ledelsen, at alle driftsprocedurer efterleves i overensstemmelse med virksomhedens retningslinjer herfor. Ledelsen i virksomheden er kompetent til at varetage forhandlinger på beslutningstagerniveau.
Stabsfunktionernes ansvar og kompetence
Indkøbsafdelingen er ansvarlig for indkøb af alle remedier, kemi, maskiner og andre driftsmidler, som virksomheden benytter i det daglige. Afdelingen skal efterleve virksomhedens overordnede retningslinjer herfor, især dem som er beskrevet i vores Miljøpolitik og som bl.a. omfatter konsekvent indkøb af remedier og kemi, der er mindst mulig miljøskadelige og som er med til at skabe et sundt arbejdsmiljø for vore medarbejdere. Dette omfatter bl.a. indkøb af Svane-mærkede produkter og brug af mikrofiberbaseret teknologi til daglig brug.
Salgsafdelingen er ansvarlig for kvalificeret og tilstrækkeligt detaljeret tilbudsgivning på nye opgaver samt sikre indgåelse af aftaler, som bl.a. lever op til virksomhedens retningslinjer for Kvalitet og Miljø.
Salgsafdelingen må således alene afgive tilbud, som er i nøje overensstemmelse med virksomhedens retningslinjer for acceptable kvadratmeterydelser og et sundt arbejdsmiljø for vore medarbejdere, som sikrer varige ansættelsesforløb.